Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 11. januar 2014

Nye mønstre


Jeg så lige at Drops har lagt nogle af forår- og sommernyhederne ud
Jeg syntes nu ikke der er særlig megen nytænkning

Det skal da lige være denne her,
men opskriften er ikke uploaded endnu.

Jeg er startet på at rydde "ud og op",
 i min systue.
Jeg skal ha´ den tømt da der skal nyt gulv på.
Det tæppe der ligger der er ved at gå i opløsning
Den har da vist osse lagt der lige så længe som huset.


Væggene skal males
og så skal der flere hylder op.

Men jeg må vente med at tømme den 
til efter næste weekend.
Alle børnene kommer jo hjem i forbindelse med min mors begravelse.

Så intet skidt uden at det osse er godt for noget :o)



6 kommentarer:

  1. Har også været inde og se drops nye ting, syntes nu ikke der var noget jeg bare måtte eje/strikke. Hummm

    SvarSlet
  2. Hvor er det en sød model, du har fundet hos Drops. Det er altid dejligt at få ryddet ud og gjort istand. Det giver lissom et lidt andet overblik. Sidst jeg gjorde det, fandt jeg en masse garn, jeg ikke anede jeg havde ;oDD

    SvarSlet
  3. Nej Drops har det samme med i hver eneste sæson med få undtagelser. De trænger til nogle nye designere, for de har meget lækkert garn.

    SvarSlet
  4. Det kan nu være meget godt med en oprydning :) måske finder du noget, som du helt havde glemt du havde ;)
    Jeg vil også udtrykke min medfølelse over tabet af din mor - uanset hvad er det hårdt at skulle sige farvel

    SvarSlet
  5. Jeg har det som dig, føler ikke der er den store forandring hos Drops. Måske de skulle skifte designer og fotograf, der mangler noget nyt.

    SvarSlet
  6. Lækker bluse Irene og du kan bære den :)
    Uhadada, glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet