Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 21. januar 2014

Nyt til manden min.


Nu er det mandens tur til ny trøje
Det er godt nok mange år siden jeg har sidst har strikket til ham.
Jeg havde en del Alaska på lager
og så sagde han "ja tak" til en islænder med lynlås.

Håber ikke den bliver for tøset
men det var de farver jeg havde....
... mon ikke en bred bort med rådyr foroven
vil hjælpe på det.

Jeg er gået igang med den helt store omgang i min systue


Alt er rydder op og pakket ned,
for der skal nyt gulv på
da det gamle gulvtæppe er ved at gå i opløsning

Så nu ser der sådan her ud.


Klar til maling i morgen efter arbejde.
Så kan jeg forhåbentlig flytte ind igen i weekenden.




5 kommentarer:

  1. De farver er da ikke spor tøsede :o) det bliver en rigtig flot sweater. Og skønt med nyt gulv.

    SvarSlet
  2. Det bliver da en skøn sweater......
    Glæder mig til at se din systue færdigmalet.....er da helt misundelig :)

    SvarSlet
  3. Synes slet ikke den er tøset, tværtimod.
    Den bliver rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Ikke spor feminin, den skal nok blive flot.
    Det bliver da dejligt at få sådan et helt "nyt" syværelse.

    SvarSlet
  5. Den er da ikke tøset, den skal han nok blive glad for :)
    Glæder mig til at se værelset!

    SvarSlet