Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 21. februar 2014

Er det kun mig ...


Nej det er det nok ikke.

.. der ligesom mig har en den dille 
at når jeg surfer rundt på nettet med min fon,
så tager jeg billeder af alt det der er pænt, sjovt, spændende
... det som jeg drømmer om at lave,
... det som jeg lige vil huske
... osv.
... rigtig meget der har med garn at gøre ;o)

Frakken herover, er den ikke bare flot
Sikke et arbejde at hækle alle de blomster


.. og denne her ...

.. her et gratis mønster på Ravelry...


Elsker Peter Plys .. han er så klog ;o)...


.. et mønster mere ...


Et farveglad tæppe..


Et sjovt mønster, 


Drømme er det der gør livet farverigt.

Må vist til at rydde lidt op i den fon.... ;o)












8 kommentarer:

  1. Uha nej,det er bestemt ikke kun dig, tak for en hyggelig og inspirerende tur,mange flotte

    SvarSlet
  2. Ja man kan hurtigt finde en masse inspiration, lige til at kaste sig ud i - hvis det ikke lige var fordi at projekterne lige pludselig kommer til at danne en uoverskuelig kø. For ih hvor er der mange flotte ting man kan lave. Arne og Carlos bort er ikke til at stå for - humor det har de bestemt. Den farverige frakke kunne hurtigt ryge på min to do, for nej hvor er den flot. Harlekintæppet er ikke til at stå for - elsker farver. Spændende.

    SvarSlet
  3. Nej det er søreme ikke kun dig, der har det sådan. Det er skønt med lidt ny inspiration.

    SvarSlet
  4. Nej, jeg kan heller ikke lade være - men du har godt nok fundet nogle spændende, farverige ting - fed inspiration!
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. - det er SÅ hyggeligt!
    Det er jo også det der gør at vi skaber, inspirationen, drømmene, farverne, glæden <3

    SvarSlet
  6. Hej...ved du hvor man finder opskriften på nr 2 cardigan den stribet medalje farverne???? Den er så flot

    SvarSlet
  7. Hej Janne
    Nej desværre. Det er et billede jeg fandt på nettet.. uden opskrift.

    SvarSlet
  8. Nå ok....men tak for dit svar.

    SvarSlet