Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 3. februar 2014

Går lidt i sort.


Det er altså ikke nemt at tage billeder af sort strikketøj.
Men jeg er på vej med en ny cardigan på maskinen.
Ganske enkel med knapper -
- sådan én mangler jeg.


Trøjen til manden, kører igen.
Det der mønster drillede og så var det ret tungt at sidde med til sidst.
Nu gælder det ærmerne og det går så absolut hurtigere.

.. og så var jeg så heldig at finde trådhylder på nettet
som kan justeres 30mm i hver side,
og dermed osse passe i gamle skabe.
Så jeg har fået mine ønskede trådkurve i klædeskabet
og manden min slap for at sætte Ikea skabe op.
Så er vi begge glade :o)









3 kommentarer:

  1. God ide med trådhylderne. Sweateren til manden bliver bare flot - den sorte glæder jeg mig til at se . Du har helt ret : sort er svær at fotografere.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud med de trådhylder og strikketøjet ser også lækkert ud.

    SvarSlet
  3. Tænkte nok den blev flot og trådhylder kan man ALTID bruge :)

    SvarSlet