Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 18. februar 2014

Hold da op som tiden går ...



.. og jeg forsøger at løbe bagefter. 

I weekenden var vi barnepiger i Kbh
Så skal der jo ske noget
En tur i Zoologisk Museum og kikke på dyr og skeletter
var et hit.
Ihh hvor jeg knuselsker de drenge :o)

Det er ikke blevet til så meget håndarbejde
i den sidste tid,
men mandens trøje er jeg blevet færdig med
og så er der bare det kedelige tilbage
 med at hæfte ender, klippe op og sy sammen.

Jeg har lovet mig selv at det skal gøres inden jeg starter på noget nyt.


Jeg ved godt jeg kan trække trådene med op
men det syntes jeg næsten gav mere bøvl end at hæfte.



4 kommentarer:

  1. Du har ret, tiden flyver, den ene uge tager den anden og pludselig er der gået endnu en måned.
    Hvor skønt med sådan en dag med drengene.
    Strikketøjet ser lovende ud.

    SvarSlet
  2. Det er bare så hyggeligt at udforske museere gennem barneøjne :o) sweateren bliver rigtig flot.

    SvarSlet
  3. Zoologisk museum er et dejligt sted. Jeg har et billede helt magen til dit (bare med mine børnebørn) :-)

    SvarSlet
  4. Man fatter ikke den kærlighed der er til børnebørn, det er næsten at den gør ondt nogen gange <3
    Grinede lidt af din "ved godt jeg kan.." så er man også fri for at blive bombarderet med gode råd ;)

    SvarSlet