Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 10. februar 2014

New Kids on the Block


Hvis man er midt 30 eller har børn i den alder
ved man hvem jeg taler om.
.. og jeg har det sidste.
 
.. og de har købt billet til koncert med
 
New Kids on the Block
 
Så var det jeg kom i tanke om, at jeg havde da vist Janes gamle vest
og en mulepose liggende på loftet.
Nu skal de vaskes og så skal de med til koncert.
Det er da sejt :o)
 
 
I weekenden gik jeg i gang med soveværelset.
Ny seng kræver ny maling på væggene,
eller i det mindste en opfriskning.
 
Det er nu bare dejlig at komme helt ind i hjørnerne og få gjort rent.
 
Se..., så er jeg færdig med forårsrengøringen når foråret kommer !!
.. og den er lige om hjørnet.
I morges var det næsten lyst da jeg cyklede på arbejde.
Jubiiii !!
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jeg skal da lige love for at du får ryddet op og ud i dit hjem :)

    SvarSlet
  2. Dejligt med lidt nyt og det lune vejr fremmer lysten til forårsrengøring.
    New kids of the block, jeg bliver helt nostalgisk.

    SvarSlet
  3. Håber at de får en fantastisk oplevelse :)
    og ja - foråret banker på <3

    SvarSlet