Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 26. februar 2014

Ny forsyning


 Så kom der ny forsyning fra Garn-udsalg :o)

Af det grønne skal jeg strikke ponchoen fra MbyM
(jeg har en rest i forvejen)
Det råhvide er tweed og det skal strikkes sammen med mohairen til en trøje

De andre farver er mere- 
 ja, bare for at ha´ dem i samlingen :o)

Men jeg kan ikke helt klare den olielugt garnet har, når jeg bruger det til håndstrik
Så jeg har vundet det grønne op i fed
og nu hænger det til tørre og venter på at bliver rullet tilbage :o)


Der er lige en rød cardigan der skal være færdig først,
så det går jeg lige ind og klarer.
Fortsat go´ onsdag aften


10 kommentarer:

  1. Der har du vist til mange dejlige timer - der findes jo ikke noget skønnere end at få sådan en pakke :-) At man selv har købt og betalt er helt glemt, når pakken kommer, ikke? Så får man jo bare en gave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig :o) .. det er skøn med nyt garn.

      Slet
  2. Sikke en masse dejligt garn. Masser af gode timer med hygge.
    Sjover med den lugt. Jeg elsker den. Hihi glæder mig til at se hvad du finder ud af lave det til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt så forskellige meninger om sådan noget som dufte.

      Slet
  3. Skønt med nyt garn og sjovt som vi mennesker er forskellige. Jeg elsker duften/lugten af det garn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi det er sjovt ... jeg kan bare ikke ha´ sådan en olielugt. Det går ok når jeg bruger det til strikkemaskine men ikke når jeg sidder inde i stuen.

      Slet
  4. Hej Irene - sikke noget lækkert garn du har fået. Det med olie lugten kan godt være en udfordring - men den forsvinder helt i vask - og så samler garnet sig rigtig flot. God strikkelyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, når jeg bruget det til strikkemaskinen går det ok men ellers vasker jeg det først. Bliver helt kvalm når jeg sidder med det i hånden ;o)
      Det er helt utrolig så meget det fylder når det er vasket ...

      Slet
  5. Man kan aldrig gå ned på garn og der er ikke noget bedre en skønne farver :)

    SvarSlet
  6. Jeg er HELT enig med dig mht stanken af spindeolie. Det er helt ok i strikkemaskinen men ikke i stuen, hvor det gerne skal være hyggeligt at sidde og strikke

    SvarSlet