mandag den 24. februar 2014

Ny sengegavl


I lørdags lavede manden og jeg en sengegavl.
Det var meningen at jeg ville ha den betrukket med stof 
men så kom vi i tanke om, at den så bare bliver en støvmagnet.
Så i stedet købte jeg kunst læder

På en plade har vi limet en lidt fast skumplade ovenpå,
inden "læderet" er trukket om på bagsiden og klammet fast.

Pladen er skruet op på væggen bag ved de to knapper.
Knapperne er efterfølgende limet på.


Øverst to hylder fra Ikea. 
Så kan jeg skifte ud på nipset når jeg får lyst :o)

Sengetæppet syede jeg for maaaaaange år siden.

-ll-

Se hvad vi fik med posten i weekenden ...
.. lidt forsinket
men meget værd at vente på.
Kalenderen er fyldt med billeder af børnebørn og deres mor og far.

Sikke en skøn gave at få!





4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud med den sengegavl.
    - og fotokalender er bare sådan en god ting :o)

    SvarSlet
  2. God ide med kunstlæder- der er rigelig støv i et soveværelse.. Og fine hylder...måske jeg skulle stjæle ideen....:-)

    SvarSlet
  3. Nej en fed ide Irene! Og det ser bare godt ud!

    SvarSlet