Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 19. marts 2014

Bobler på maskinen.



Jeg købte det blå  strømpegarn i Middelfart
men tanke om at strikke veste med bobler til "drengene"
Ja, det kan det jo stadig blive til 
men det var altså meningen at de skulle strikkes på strikkemaskinen.
Desværre er det tykkere end alm strømpegarn og dur´ ikke.
Det kan simpelthen ikke være på nålene
når der skal laves bobler.

For yes !!!
Jeg har fået lært mig selv at strikke bobler på maskinen !
Det er nemt og de bliver så fine.

Nå, skidt pyt,
jeg må lige få købt noget andet garn 
Måske bliver det blå alligevel til veste -  håndstrikket.


Jeg er langt om længe fundet den sorte cardigan frem igen.
Jeg fik den strikket på maskine
men gad ikke lige sy sammen og strikke kanter
Det tager ellers ikke lang tid -
.. så nu skal det være.

Jeg er også blevet færdig med min hemmelighed
men den må I vente lidt med endnu.
Ku´ være modtageren vil smugkikke på min blog.
Det går jo ikke ;o)



4 kommentarer:

  1. Æv også,kan det ikke bruges hvis du sætter mere vægt på ???,måske kunne du bruge et andet mønster ,også tuck,som så selvfølgelig ikke er sømandsbobler ,men stadig giver struktur

    SvarSlet
  2. Ærgeligt når du nu har fået det til at virke men mon ikke du finder noget andet til garnet ;)

    SvarSlet
  3. Spændende med dine bobler. Jeg glæder mig til at se resultatet.:o)

    SvarSlet
  4. Det boblemønster er skønt - det klæder mange modeller! Jeg syens det er dejligt at du har fundet ud af at strikke dem på maskinen.

    SvarSlet