Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 16. marts 2014

Håndarbejdsmesse Middelfart



Min veninde og jeg havde en super hyggelig dag i Middelfart i går.
Vi syntes det var rigtig godt.
Vi går ikke efter tilbud, men efter gode ideer, nye design og spændende inspiration.
Det syntes jeg vi fik med hjem
og vi fik "gramset og pillet" og snakket en masse :o)

Det blev kun til 6 ngl garn til et par veste til børnebørnene

Jeg fik ikke taget ret mange billeder
og de er altså ikke særlig goe, så I må nøjes.

Den øverste er fra Tanta Grøn.
Skønne bamser, sjov lampeskærm i strikket sømandbobler, fine puder og andet godt


Lækre design af Lene Petersen 
(Gårdbutikken Katrinelund)


En stribet ide til strikkemaskinen
(Vist nok Karen Noe)


og en anden ide ..
Dominostrik med skyggeeffekt

Alt i alt en skøn lørdag.



4 kommentarer:

  1. det ser hyggeligt ud - det er altid rart med lidt ny inspiration.

    SvarSlet
  2. Så flotte ting. Det ser ud til at have været en spændende messe.

    SvarSlet
  3. Det var virkelig en rigtig god messe. Jeg kunne dog ikke nøjes med 6 nøgler garn:-)))

    SvarSlet
  4. Ha ha.. jeg kan godt lide den ide med at tage billeder, der kan arbejdes videre med - du er jo pro ;)

    SvarSlet