Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 30. marts 2014

Jeg har stjålet ...


... igen.
Vi var på genbrugspladsen i dag 
og så lå der altså 6 fine guldrammer
Jeg ved godt man ikke må tage med hjem
det bliver takseret som tyveri.

JEG FATTER DET IKKE

.... og når det nu alligevel gik så galt
lå der osse to fine lamper i en container


Skærmene er jordslået og dur ikke
Men lamperne er SÅ fine og i porcelæn

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor man ansætter én til at tage de gode ting fra.
En arbejdsløs ... f.eks. ... 
(.... og jo, det ville jeg ikke ha´ noget imod hvis jeg var arbejdesløs!
Min mand siger godt nok at det gik han aldrig med til
for så ville jeg tage det hele med hjem .. thi hi )

Så kunne man lade genbrugscenterene komme på skift og hente de de ville ha´.
De mangler varer kan man læse.

... og så skal folk osse lære at køre anvendelige ting til et genbrugscenter 
i stedet for på losseren. !!!




4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fundet.
    Stor fan af genbrug. Elsker når man gør en super god handel. Min mand mener at jeg skal give lige så meget som jeg køber på genbrug så det prøver jeg at leve op til. Og med 2 drenge der vokser rigtig meget er vi flittige til at købe og aflever på genbrug...

    SvarSlet
  2. Det er utroligt hvad folk smider ud og synd er det, at det ikke må komme nogle andre til gode.

    SvarSlet
  3. Det har du da fuldstændig ret i.
    Og i øvrigt da en mærkelig regel - hvis tingene alligevel bare skal destrueres

    SvarSlet
  4. Godt du fik "reddet" disse ting ;) og du har ret, hvorfor ikke køre det til en genbrugsbutik i stedet

    SvarSlet