Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 8. marts 2014

Jeg manglede altså IKKE garn !


Men når man kommer forbi en butik med -30% 
kan man da ikke lade være, vel :o)

Der smuttede osse lige to opskrifthæfter med.
Mange spænderne opskrifter fra LANG
Jeg har ikke hørt om dem før,
det er fra Schweiz
Der er dog et indlæg med danske oversættelse, med.
Virkelig lækre hæfter til billige penge.

De har en hjemmeside med mange gratis opskrifter
og et nyhedbrev hvor der hver gang kommer et gartis mønster med.
Godt nok på tysk :;o)

Garnet jeg fik købt var det her fra "Mark og Kattens"
Ved ikke lige hvad det skal bruges til
men jeg faldt for farven


5 kommentarer:

  1. Den slags tilbud er da ikke til at stå for .o)

    SvarSlet
  2. Med sådan en rabat er man jo nærmest nødt til at købe noget.

    SvarSlet
  3. Man behøver vel ikke ligefrem at mangle garn for at supplere lageret, vel? Og sådan et tilbud kan man jo ikke springe over :-)

    SvarSlet
  4. Gode tilbud kan man ikke lukke øjnene for, lækre sager du fik med dig :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt forstå du faldt for det - knald på farverne ;)

    SvarSlet