Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 27. marts 2014

Min hemmelighed.


 Nu må I gerne se min hemmelighed
Det var en "blomst" til min ældste datter
der havde fødselsdag i går.
Den kunne lige puttes i en stor kuvert og sendes med posten.
Det lød til at jeg ramte plet ... :o)

.. ja, hun havde sådan set osse selv bedt om den.

En dag dumpede der et link ned i min mailbox med ordene: "... er den ikke bare sød :o) "
Så blev jeg jo nødt til at strikke den :o)

Mønsteret er fra "Hendes Verden
og garnet merceriseret bomuld fra Lana Grossa.

7 kommentarer:

  1. Den er flot, kan godt forstå hvis den ramte plet.

    SvarSlet
  2. Ja den må da have ramt plet, for den er da skøn. God farvekombination.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fantastisk, den kan jeg godt forstå der lød et moar til,smukt mønster og garnvalg: ))

    SvarSlet
  4. Den er da blevet utrolig flot, godt at det var et pletskud :-))

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er den flot :)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig flot - og dejligt at blive overrasket med ønskestrik. Tillykke med datteren :o)

    SvarSlet