Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 9. marts 2014

Nye projekter.


Ja, jeg kunne altså  ikke beslutte mig hvad jeg skulle starte med
så det blev til to ;o)

Den første er ponchoen fra det svenske  MbyM 
men med lidt ændringer.
Jeg er ikke så vild med den retstrikkede kant
så jeg tror jeg forsøger mig med et par omgange bred rib i stedet.
Den skal nok heller ikke være så lang til mig.
Jeg har fået strikket manchetterne ...
 .... 2 tråde uld fra Garnudsalg.


Den anden her, skulle ha været den populære Høstjakke
men jeg kom i tanke om den måske er en lidt for "stor" i designet til mig.
Så i stedet har jeg taget udgangspunkt i 
Fionas jakke fra "Mere feminin strik"
Måske den skal ha´ glatstrikkede ærmer ligesom Høstjakken


Garnet er en tråd tweed og en tråd Silk-Kidmohair
begge fra Garnudsalg

Jeg er lidt vild med I-cord kanten, det bliver bare SÅ flot.


Men allerførst skal jeg være færdig med en hemmelighed jeg er startet på
Og da det er en hemmelighed må I jo så vente på et billede :o)





11 kommentarer:

  1. Det er da nogle dejlige projekter du har startet, den poncho er så flot.

    Fiona er et godt bytte for høstjakken, faktisk en rigtig god idé, jeg kunne finde på at "kopiere". Glatte ærmer er nok bedre retstrikkede, som bare vil strække sig længere og længere.

    SvarSlet
  2. Lækre modeller :) Kan godt forstå din begejstring for I-cord kanten :)

    SvarSlet
  3. Spændende ting du er i gang med. Jeg er også vild med i- cord kanten , smuk og enkel :-)

    SvarSlet
  4. 2 skønne design du er i gang med, lurer selv lidt på høstjakken!

    SvarSlet
  5. Bare så flotte ting ! ponchoen ser rigtig fin ud - og jeg er spændt på din særlige version af høstjakken :o)

    SvarSlet
  6. Du kunne også tjekke blue denim fra det nye hæfte blues, den skal jeg vist have på mine pinde,når der bliver nogle ledige altså: ))

    SvarSlet
  7. Flotte projekter du har gang i, jeg har også kig på Fiona - en dag

    SvarSlet
  8. Lækre projekter. Jeg er ret vild med ponchoen :)

    SvarSlet
  9. Det er da bare med at få noget på pindene :-) I-cord eller hestetømmekanter er meget fine og forarbejdede kanter - det er virkelig prikken over iét :-)

    SvarSlet
  10. Det er altså så flot det, du får på pindende! Glæder mig til at se den poncho :)

    SvarSlet