Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 6. april 2014

Der har været så meget ..


.. i den sidste uges tid.
To meget spændende ting, som har fyldt rigtig meget.
Det fortæller jeg mere om når jeg selv ved lidt mere....

Men lidt har jeg da fået strikket.
Jeg er startet op på en nederdel i zig-zag mønster i alverdens farver...
.. et rigtig godt strikketøj til bilture.

.. og så er jeg næsten færdig med en vest til Oliver.
Farven er mere turkis i virkeligheden og 
med beige og brune kanter.
Mega retro ;o)
Ser om jeg kan osse få én til Elliot færdig inden næste weekenden

Jeg skal nemlig østpå på fredag.
Uhmmm .. glæder mig til at se alle børnene igen :o)


... 




8 kommentarer:

  1. Fine strikting du laver - er spændt på at se den nederdel.
    God tur østpå, når du kommer så langt.

    SvarSlet
  2. Den nederdel ser ud til at blive rigtig flot :o)
    og så er jeg meget spændt på at høre om, hvad det er du har gang i :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hører du nærmere om efter påske ;o)

      Slet
  3. Ih, så er der en mere, der har gang i løvfaldsnederdelen.
    Den er så fin!
    Jeg glæder mig til at se din udgave af den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er alle sammen forskellige... det er bare sjovt :o)

      Slet
  4. Ja, ligesom Anja skriver, så glæder jeg mig også til at se det endelige udfald. Jeg er også vild med den der nederdel, og den kommer jeg helt sikkert også til at eje en dag... :-)
    God dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har osse være på ToDo listen længe hos mig.

      Slet