Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 23. april 2014

En ommer og ny pude


Denne her poncho fra MbyM bliver trævlet op nu ...
Jeg ved allerede nu, at det bliver én jeg aldrig kommer til at gå med.
Den er for stor og for voldsom til mig og min smag
Garnet blir´ helt sikkert til noget andet.
Næste projekt skal strikket i enkelt tråd.

Til gengæld fik jeg syet en ny pude (der dur´) i dag
Når nu manden min er jæger
skal man da ha´ sådan én, ik,
og spc. når den matcher ok til de strikkede puder.
Stykket er fra Stof2000 


2 kommentarer:

  1. Det er ikke sjovt at trævle op, men hellere undervejs end til sidst, når nu det skal være og hvis du ved, at du aldrig får brugt den, så er der ikke meget ide i at gøre den færdig.
    Puden er rigtig fin til en jæger.

    SvarSlet
  2. Da jeg så din overskrift og først billede, tænkte jeg - strik der ikke ender som poncho, men som pude. Men dit poncho-garn kommer vi jo så til at se som noget andet.
    Dejlig pude, du har fået syet - til gengæld :-)

    SvarSlet