Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 27. april 2014

Garn i lange baner


Uha hvor har jeg haft meget i mit lille hoved i den sidste tid
Så der er slet ikke blevet tid til at blogge.

Men her får i min anden "hemmelighed"
Jeg har købt et mindre lager op af akryl garn.
Produceret i Spanien.

I kan se mere på Irenesgarn

Det er nm 32/2 men kan sagtens håndstrikket med to tråde på p 3 / 3,5

Her har jeg strikket en prøve strikket med to tråde på p 3,5


... og hæklet med to tråde på nål 3


_________________________________________________________________

Hvis det har din interesse så er der osse lidt uld...


 

 







7 kommentarer:

  1. Det garn ser da lækkert ud!!!! Og sikke nogle dejlige farver - der er rigtig mange, der ikke tåler uld, og så er akryl altså en fantastisk ting!!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hi hi lige da jeg så alt det garn tænkte jeg der skulle øves til strikkedyst

    SvarSlet
  3. Det er nogle flotte farver akrylgarnet har :)

    SvarSlet
  4. Flotte garner - og spændende at du nu også vil til at sælge :o) Jeg tænke som Gitte: nu er der linet op til benhård træning til strikkedysten ;oD

    SvarSlet
  5. Jeg er interesseret i uldgarnet hvis du stadig har det, hvordan er det i kvaliteten? Kradser det eller er det blødt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hej . Jeg tror ikke mit svar forleden gik igennem.. garnet er dejlig blødt syntes jeg. Jeg har stadig noget af det også en flot oliven
      www:https://docs.google.com/file/d/0B231r5KqzipGT1ZfWjMtLTVkSnc/edit

      Slet