Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 22. april 2014

Jeg er med ...




Jeg må indrømme at jeg tjekkede min mail et par gange oftere, 
sidste onsdag, på vej på påskeferie.

Jeg ventede på mail fra TV Syd
og den kom med følgende:

Tillykke du er med til ”Den store strikkedyst”

Hvor spændende og hvor skræmmende !!.

For en tid siden søgte TV Syd, deltagere til konkurrencen og jeg tilmeldte mig.
Jeg blev udtaget til casting 
og nu osse til den første udsendelse,
 hvor vi er 16 deltagere der skal blive til én til sidst,
i den sidste udsendelse …. 

Det bliver sendt på TV Syd til efteråret i en udsendelses-række.
.. og det er det, der er det skræmmende ;o)

Det at være med, er vildt spændende 
men at det skal sendes på TV, er vildt skræmmende. 
Det er ski da altid noget at det ikke er på landdækkende TV ;o)
(Dem der ikke kan se TV Syd kan måske se udsendelserne på nettet.)

Men hvor er det sejt og sjovt at der er så meget fokus på strikning, 
at det er blevet til en TV konkurrence.

Nå, nu ser vi hvor langt jeg kommer.. 
måske det kun bliver til den allerførste udsendelse 
men så har jeg da prøvet det og mødt de to dommere, 
Cristel Seyfarth og Vithard Villumsen. 
 Det bliver da noget af en oplevelse.

Der findes jo SÅ mange super dygtige strikkere ...

Det bliver osse spændende, hvilke opgaver vi bliver sat på 
og hvilke kriterier dommerne går ud fra.
 Hvad er vigtigst for dem… 
kreativitet ?
teknik ?
udførelen ? 
hastighed ?
 … tjaaa, det er jo ikke nem at vide.

Jeg ved ikke så meget endnu,
 får flere oplysninger i denne uge, 
men jeg går ud fra at vi ikke må fortælle noget om resultatet 
før udsendelserne har kørt ..
.. det bliver jo måske nok den største udfordring .. thi ih….

Se, det var så min første hemmelighed som jeg skrev om for en tid siden …

Den anden får I i næste uge :o)

26 kommentarer:

  1. Tillykke :) det lyder da vildt spændende og jeg skal helt sikkert se programmet når det kommer på skærmen - tror det bliver en rigtig sjov udsendelse og det er dejligt at det handler om strik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare rigtig dejligt at det handler om noget seriøst, .. strik!

      Slet
  2. Hvor skønt!
    Så mødes vi jo d. 8., hvor vi skal kæmpe mod hinanden.
    Skal vi ikke simpelthen satse på at snuppe 1. og 2. pladsen?
    Jeg glæder mig til at se dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal da bare satse på to 1. pladser, for jeg skal være med d 9 ;o)
      Så vi ses da bare gangen efter :o)

      Slet
  3. Tillykke hvor sejt. Jeg glæder mig til at følge dig. Ønsker dig held og lykke

    SvarSlet
  4. Ej,det bliver da super spændene ;)
    Tillykke ;) jeg skal nok heppe ;))

    SvarSlet
  5. Hvor sejt!! Du må lige give besked hvornår de bliver sendt, så lam jeg vel finde det på nettet og følge med i dine bedrifter herude fra den anden ende af Verden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak .. jeg vil da tro man kan se det på nettet. Det vil jeg da finde ud af.

      Slet
  6. Nej hvor fedt - det bliver da vildt spændende :)
    Nu er jeg desværre i tv!84:/ område - men mon ikke den vil kunne ses på nettet ? Du må endelig varsko os når den skal udsendes :) sejt af dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Man skal satse noget en gang imellem. Jeg skal nok sige til :o)

      Slet
  7. Det bliver spændende at følge. Held og lykke. Din anden hemmeligehed er jeg spændt på at se. Mon det er det jeg tror? God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen..... det er nok det du tror. Det er i hver fald noget med garn at gøre ;o)

      Slet
  8. Det er bare så spændende, tillykke med at være udtaget - det er efter min mening velfortjent og forståeligt. jeg syens ind i mellem du vover noget. F.eks. Den Peruvianske kjole (som godt nok er hæklet), men alligevel...

    Held og lykke - jeg er en af dem som må kigge med på nettet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine pæne ord !

      Slet
  9. Wow hvor spændende er det ikke lige,det skal jeg ihvertfald følge :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver helt sikkert spændende ;o) ... jeg har i hvert fald sommerfugle i maven allerede. ;o)

      Slet
  10. Det bliver da spændende, må finde ud af, om jeg kan se TV Syd her i Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske på nettet. Det vil jeg finde ud af ...

      Slet
  11. Hold da helt op hvor er det spændende. Tænk at være med i sådan en dyst, det er da helt vildt. Jeg bliver nødt til at se det på en eller anden måde og så hepper jeg selvfølgelig på dig, det er klart.
    Der er stort set aldrig udsendelser om strik, så det vil jeg glæde mig til. Husk at give os et praj, når det bliver sendt. Jeg krydser fingre for dig. Held og lykke.

    SvarSlet
  12. Tak tak :o) .. ja, det er bare SÅ godt at der kommer udsendelser omkring strik.

    SvarSlet
  13. Tillykke med det.....skræmmende...jeg finder det sgi modigt.
    Håber jeg kan se det når det kommer ^^

    SvarSlet
  14. Hej Irene
    Hvor er det fantastisk og stort tillykke med det.
    Jeg så godt, at de annoncerede efter deltagere og overvejede det et øjeblik, så jeg synes det er skønt at høre, at du nu får chancen.
    Og jeg er sikker på, at du kommer langt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var mine døtre der mente jeg skulle melde mig .. :o)

      Slet
  15. Tillykke med det. Jeg glæder mig sådan til at skulle følge jer i programmet ;)

    SvarSlet