Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 11. maj 2014

Den store strikkedyst


Så er de første optagelser af  
"Den store strikkedyst" 
på Gram Slot overstået.

Herefter er det hemmeligt hvem der går videre.
Resultatet kan ses i 12 programmer på TVSyd+ til september.

Øverste billede er Charlotte som har taget vores ure og mobiler,
så vi ikke kan følge med tiden.

Det har været super sjovt, spændende
men osse vild stressende.
Det er altså bare ikke sådan lige at strikke på tid,


Dommerne er Christel Seyfarth og Vithard Willumsen
To vidt forskellige designer

Du kan se et "reklameindslag" her 

... og du kan se mig bagerst i lokalet i det sidste indslag.
(Jeg har grå bluse på og har fået håret klippet ;o))

6 kommentarer:

  1. Det bliver spændene at se.
    Vi må vente med tålmodighed.
    Pøj,pøj til dig ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er osse vild spændt ;o)

      Slet
  2. Så godt programmet den anden dag, men nu har jeg da lige set det igen for at se dig ;-) glæder mig meget til at se det i september.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er lidt anonym der i baggrunden men der kommer mere til september ;o)....

      Slet
  3. Tak for link,et skal ihvertfald ses når det kommer,håber så at du er med ,du skulle da næsten have haft din skønne kjole på :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det er jeg rigtig glad for jeg ikke gjorde. Det er VILD varmt der foran alle de projektører. Så vi svedte tran ;o)

      Slet