Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 21. maj 2014

Jeg er her stadig..


 .. og jeg får da lidt strik fra hånden ind imellem
Selvom min tid går med alt muligt andet for tiden.

Jeg har strikket en nederdel af nogle rester jeg havde.
Uld fra, vistnok, garn.dk

Mangler at sætte elastik i foroven.
Så I må lige vente med at se den helt færdig og på....

Jeg har også strikket et "halskæde" der passer til,
på strikkemaskinen ala hestetømme


Jeg faldt lige over et sjovt billede forleden på FB
.. og da jeg selv er i hvidevare branchen, syntes jeg denne her er ret sød.
Måske en ide til den gamle aflagte :o)





6 kommentarer:

  1. hi hi - den kan man da håbe er møl-proff :o)
    Flot nederdel !

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at vide, at du er her! Nederdelen ser flot ud, så den glæder jeg mig til at se - gerne på.

    SvarSlet
  3. Fantastisk opbevaring, hehe
    Din nederdel ser lækker ud, og det er da en god idé at lave halskæde, er passer til

    SvarSlet
  4. Så undgår man vel møl? ;-) Ser ud til at være en flot nederdel :-)

    SvarSlet
  5. Har også garn alle steder, men har ikke overvejet køleskabet, en mulighed hvis der bliver plads mangel :-) (Ny på din blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Velkommen til. Jeg har ikke været så aktiv i den seneste tid... men det vil jeg prøve på at blive igen

      Slet