Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 31. maj 2014

Nyt udstyr.


Jeg har fået nyt udstyr .... igen.

Fik et sæt Knit Pro i træ i julegave
men jeg bliver bare aldrig dus med træpinde.

Så i går solgte jeg det på FaceBook og fluks blev der indkøbt et nyt i metal

Jeg ville ellers ha´ haft Addis clik
men i formiddags havde jeg besøg af  Helvig
hun skulle lige hente noget mere garn ... thi hi...
Hun havde prøvet clik sættet og de gik op.

Når en rutineret strikker siger det
ja, så købte jeg det sikre og kendte.

Nu skal jeg så altså ind og ha´ syet et etui.

Det der rædsel af et plasttaske kan jeg ikke klare at se på....

... jeg vender tilbage  :o)

7 kommentarer:

  1. Tillykke med dine nye pinde. Jeg er også ved at sy et etui, men bliver hele tiden afbrudt af alle de andre ting, der også lige skal nåes. Håber du viser dit etui frem.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye udstyr - det er fantastisk at sælge det man ikke får brugt og så få noget nyt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det... skønt !

      Slet
  3. Vi kan blive ved ikke`? ;-) Det er altid dejligt at få nyt udstyr og det føles knap så vildt, hvis man får solgt det gamle ;-)

    Jeg har efterhånden prøvet dem allesammen og synes, der er fordele og ulemper ved stort set alle sæt. Jeg har aldrig haft problemer med at Addi Click går op - til gengæld har problemet ramt med Knit Pro - tror, det kommer meget an på strikkestil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du nok ret i, det er nok med strikkepinde som med alt andet værktøj. Nogen kan bedst li´ de ene, andre det andet.

      Slet
  4. hej Irene - nu er jeg spændt på anmeldelsen af dine nye pinde. Selv strikker jeg pt. på chiao-goo, som jeg fik i julegave. Og har lige haft den oplevelse, at en af mine knit pro strømpepinde flækkede og var træls at strikke med. De er de for dyre til at den slags kan ske :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona
      Jeg har hørt fra flere at deres træpinde flækkede eller knækkede. Men du kan få dem byttet. Prøv at henvende dig i butikken hvor de er købt
      Jeg har strikket lidt med dem i går aftes og dem bliver jeg glade for. De er lette og behagelige at ha´ i hånden

      Slet