Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 6. maj 2014

WWKIP day 2014 Esbjerg


Så nærmer sig dagen igen

WWKIP day 2014

I år har vi her i Esbjerg besluttet at vi er mere end trætte af at fryse og blive våde.
Karin har aftalt med Esbjerg Storcenter, at vi meget gerne må sidde derude.

... og skulle det, for allerførste gang, bliver sol og varme,
jamen så sidder vi da bare udenfor centeret.

Så nu er der ingen undskyldning for ikke at komme,
(bortset fra afstand ;o) )

ALLE ER VELKOMNE

ESBJERG STORCENTER
LØRDAG D 21 juni
Kl 10-16

Se  plakat her i stor format

(Det er mig der har lavet den ;o) )

5 kommentarer:

  1. Tak for reminderen, i år må jeg altså huske det, vil jo gerne ;-) og det er jo så tæt på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt ! Jeg vil glæde mig til at hilse på :o)

      Slet
  2. Skal til 50 års fødselsdag kl. 13. Så jeg kan desværre ikke være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da ærgeligt Ellen, for os ;o)

      Slet
  3. Jeg er desværre en af dem, der er ramt af 'afstand', men vil ønske jer en rigtig god international strikkedag. Jeg selv kaster mig over Saltum & omegn :o)

    SvarSlet