Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 25. juni 2014

Den store strikkedyst


(Billedet er lånt fra Christel Seyfarth FaceBook side)

Nu er de sidste optagelser til ”Den store strikkedyst” afsluttet.

Jeg må jo ikke røbe noget men kan da godt fortælle, at i de to første udsendelser er der forskellige deltagere og jeg er først med i den anden udsendelse.

Der bliver sendt i alt 12 udsendelser på 
TV Syd+ 
og første udsendelse går i luften 
 lørdag d 20 september 
( kl 19.45 vist nok ;o) )

For dem der er på ”Fanø Strikkefestival” er der planer om at sætte storskærm op, så alle kan se med fra starten.

Dem der bor uden for TV Syds sendeområde kan se udsendelserne på TVSyds hjemmeside og man kan også downloade en app. 
Så det skulle være muligt for hele Danmark at se med.
Hvis man har "Stofa" som udbyder, kan man vist osse der, se alle regional udsendelser, 
 uanset hvor man bor.

Det bliver vildt spændende at se hvordan de får ”strikket” udsendelser sammen
…… puha … 
så nu både ”frygter” og glæder jeg mig til at se resultatet ;o)

Jeg skal nok reklamere mere i løbet af efteråret. 
Så bare rolig.
I får ikke lov at glemme det … thi hi

5 kommentarer:

  1. Hvor er det altså spændende,bare endelig giv besked når vi nærmer os,det kan sikkert fint ses på nettet :))

    SvarSlet
  2. Det bliver så spændende at følge dig i programmet :)

    SvarSlet
  3. Det er jeg rigtig spændt på - glæder mig til at se det. Dejligt der er muligheder også her i nord :o)

    SvarSlet
  4. Jeg vil glæde mig til at følge med

    SvarSlet
  5. Det bliver rigtig spændende at følge dig.:-))

    SvarSlet