Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 3. juni 2014

Lekre masker


Jeg får da osse strikket lidt ind i mellem
Det er er min egen udgave af Fana trøjen fra
"Lekre masker og lekre sting" af Sidsel Højvik


Trøjen er meget kort så jeg har valgt
 at strikke de samme firkanter forneden som på ærmerne.
.. og strikker den lys med rødt mønster.
Garnet er Højlanduld fra Garnudsalg

Bogen har jeg lånt på biblioteket.
Der er rigtig mange fine mønstre i
men da jeg kikkede efter, viser det sig at mange af modellerne osse er i 
de blade jeg køber i Sverige, "MbyM"
Det er vist nok osse norsk fra starten.


6 kommentarer:

  1. Uha, hvor ser det godt ud

    SvarSlet
  2. Ja, den bliver virkelig fin :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor ser det godt ud !
    den bog må jeg da vist have fat i :o)

    SvarSlet
  4. Det ser mere end godt ud :-)

    SvarSlet
  5. Den bog røg fluks på min hylde,uanset om nogle af opskrifterne kan få andre steder,så er der nu noget over at have en bog :)),din udgave glæder jeg mig til at se,jeg havde også overvejet at lave den model,men som lang cardigan

    SvarSlet