Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 1. juni 2014

Pinde etuier


Som skrevet i går gik jeg i "krea-rummet" og fik syet et par etuier til mine pinde.
Den første her er til min nye Pro Knit pindesæt.

Jeg har volume-flies på både den indevendige og den udvendige side
 Lommerne er i dobbelt stof
Gør du ideen efter, 
så sørg for at få syet lommerne til pindende ret stramme,
det bøvlede jeg lidt med.

Den store øverste rum er til wirerne


I enden af den lange lilla "snor" sidder nøglen til at låse pindene fast.

Jeg her med en fin tusch
skrevet str. på lommerne.

Når jeg nu var i gang
så syede jeg osse en til mine strømepinde


Havde lige en hægte liggende fra en gammel trøje.


Så nu har jeg fire mapper.
- de nye pinde
- de alm rundpinde
- strømpepindene
- hæklenåle
Dejligt at ha´ styr på dem alle.


5 kommentarer:

  1. Så fine, de er blevet :-) Det er sådan en god fornemmelse, når der er orden på pindene :-)

    SvarSlet
  2. Meget smukke :-)
    Jeg har også fikset mine egne, for den der plastiktaske er ikke for køn. Du kan se dem på min blog, hvis du har lyst: http://tangsunivers.blogspot.dk/2012/12/knit-pro-etui.html

    SvarSlet
  3. Så fint. Du er da rigtig kreativ og har fået nogle gode holder til dine pinde

    SvarSlet
  4. Dejligt med orden i pindene og det er bestemt MEGET kønnere end plastik-etuiet :)

    SvarSlet