Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 21. juni 2014

WWKIP day - Esbjerg


Er næsten lige kommet hjem fra en super hyggelig dag.
Det er vist længe siden jeg har strikket SÅ lidt
i løbet af 6 timer .. thi.

Skønt at vi kunne sidde inde i år
når det nu absolut skulle blæse SÅ meget.

Jeg fik snakket en masse og hilst på nye strikkere
bla. "Strikkefået" der kom langsvejsfra


... herligt at de unge osse fandt vej til WWKIP


 Karin havde  taget rokken med og spandt garn af sine kaniner


I skal lige se denne her hæklede trøje/bolero.
Super flot ... hæklet lige "ud af landevejen"



... og så fik jeg en fin gave af Helvig
Lækre farver !!








8 kommentarer:

  1. Det ser vel nok hyggeligt ud - at du ikke fik strikket så meget, er vel bare tegn på, du har fået snakket en masse med de andre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt sikkert thi hi ...

      Slet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Herligt at møde blogvenner og få masser af ny inspiration.

    SvarSlet
  3. Det ser vel nok hyggeligt ud!

    SvarSlet
  4. Tak for sidst, Irene. Det var super hyggeligt. Men også første gang jeg har fået lavet så lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Tanja. Super hyggelig dag

      Slet
  5. Tak for sidst - dejligt at få hilst på dig IRL :) Det var bestemt en hyggelig dag og hele køreturen værd - det kunne jeg godt finde på at gentage næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Lyder rigtig godt du syntes det var turen værd Kom endelig igen en anden gang

      Slet