fredag den 20. juni 2014

WWKIP day i morgen !!


Så er der pakket og klar til afgang.
Vejrnæssig ser det ud til et rigtig godt valg,
at vi i år holder det i Esbjerg Storcenter


Jeg er gået lidt Bloggerkold i den sidste tid
men lidt strik har jeg da fået lavet

Jeg er færdig med selve overdelen på trøjen
Så nu der skal strikkes ærmer i morgen.


Så har jeg osse lidt akryl med, i glade farver.
Det er til hæklede vimpler.
De andre der hænger på Huset i Sverige
blev falmet på én sommer.

Måske akryl holder bedre.


.. og så har jeg ham her med til pynt.
Jeg har ikke fået købt et mannequin hoved endnu,
så en Margrethe skål må "lægge hoved til" ;o)
Ideen har jeg fået fra en strikkeveninde.

Hvor bliver det helt sikkert mægtig hyggeligt i morgen :o)

Måske ses vi nogen af os ?




1 kommentar:

  1. Øv øv jeg har desværre ikke mulighed for at komme til det i morgen. God dag, håber der kommer mange

    SvarSlet