Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 21. juli 2014

Børneuge


Den første uge i Sverige har været på drengene primisser.
.. og vi har nydt det helt fantastisk.

Vi har lavet snobrød.....

.
... badet i Ôvresöen ved Skrirö.... 


.. hygget med tegning, 
Olivers ynglings beskæftigelse lige for tiden ...


... fandt en legeplads .... 

... været på skovtur...
og så kan man blive træt sådan lige pludselig ..


Lidt voksentid har der osse været ..
... kaffehygge hos "Frenillas bod" i Skriö
En superhyggelig cafe og kunsthåndværker butik.
Her får man kaffe i gamle kopper og hjemmebagt kager


... og nu er de taget hjem igen
og det er blevet meget stille.

Jeg har da osse fået strikket ind imellem.

.... jeg strikker og strikker på kjolen,
og alligevel syntes jeg,  
der er langt igen,
selvom jeg har korte ben ... thi hi.


Nu ser vi hvornår jeg kommer på igen.
Internettet er lidt tungt indimellem heroppe..
Go sommer uge !







2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige billeder... Jeg mindes også børn der faldt i søvn de sjoveste steder!
    Fortsat god ferie. For både små og store. Med legetid og strikketid.

    SvarSlet
  2. Flotte bilder:-) Fortsatt god ferie!

    SvarSlet