Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 13. juli 2014

Gammelbro strikkecamp


(billedet fra 2013, er lånt fra nettet)

Hvem skal ellers til Gammelbro Strikkecamp ?
i august.

Jeg skal "alene" afsted.
Jeg havde to strikkeveninder som skulle ha´være med.
Men af forskellige årsager måtte de sige fra.

Da jeg allerede havde booket en hytte,
manglede jeg så et par der ville dele.

Så nu skal jeg bo sammen med Ida, fra nord for Grindsted og Lis fra Viborg.

Det bliver skønt at lære to nye strikkenørder at kende. :o)


7 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke på strikkecamp, men jeg må bare kommentere på din trøje i sidste indlæg - fanakofte?? Hvor er den bare flot - den kan vist kun blive et rigtigt hit :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kommer også 'alene', og skal sove hos 'janni fra vejle'
    En fremmed er jo bare en ven vi ikke har mødt endnu ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige netop. Det bliver bare SÅ godt.

      Slet
  3. Jeg kommer på Strikkecamp... skal til Hakke kursus. Og undervise i lav mønster i Excel....
    Jeg glæder mig til at mødes med strikkeglade fra hele landet! Der bliver jo skabt nye venskaber allevegne... Herligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig meget til at opleve alle de spændende ting der er sat "i søen" .

      Slet
  4. Jeg kommer også, men kun for et enkelt kursus. Men jeg håber at jeg lige kan mærke stemningen på pladsen :)

    SvarSlet