Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 9. juli 2014

Lekre masker og lekne sting


Her midt i sommervarmen er jeg blevet færdig med min trøje.

Jeg kalder den for min Strikkedyst trøje,
for det er den jeg havde med til optagelserne,
til pauserne, når der skulle stresses af . :o)

Det er min egen udgave fra bogen "Lekre masker og lekne sting" af Sidsel Høivik

Jeg har lavet den længere
 og ærmerne bredere foroven.

Den er strikket i uld fra Garnudsalg
og hæklede kanter i hvidt og sort garn fra mit "lager"


Der er broderet med sølvtråd i alle krydsene
 og det er meningen at der skal syet en sølv paliet i alle de grå firkanter,
eller røde.....


Den bliver jeg ret glad for, er jeg sikker på
og kan sagtens forestille mig en anden model i samme udgave.
Men måske knap så udringet foran.



9 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er den flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg er osse godt tilfreds.

      Slet
  2. Den er superflot. Jeg så den strikket i andre farver for lang tid siden, og har drømt om den lige siden. Den må helt sikkert på min ønskeliste ligesom bogen.
    Håber du giver et hint når vi kan se den store strikkedyst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Bogen lånte jeg på biblioteket men tror den skal på min fødselsdags ønskeliste :o)
      Jeg skal nok sige til - mange gange .. thi hi. Der vil også blive reklameret ret stærkt på TVSyd fra start sep. men det kræver selvfølgelig at man kan se kanalen.
      Desuden skal nogle af os deltagere med ud på messer for at reklamere. Det bliver SÅ spændende at se, for jeg ved jo heller ikke hvordan det endelige resultat bliver ..

      Slet
  3. Nøj, hvor er den flot!

    SvarSlet
  4. Hvor er den altså blevet flot! Sikke mange fine detaljer!

    SvarSlet
  5. Super flot. Og den klæder dig super godt.

    SvarSlet
  6. Hvor er den altså bare blevet helt fantastisk ! jeg er vild med den ! har bestilt bogen fra biblio - er spændt på at se modellerne. Og spændende med strikkedysten. Jeg regner med at snuppe den på webtv. :o)

    SvarSlet