søndag den 3. august 2014

Det blev en ommer...


... i hverfald fra ærmerne.

Det ser altså helt tosset ud med den måde,
jeg har sat ærmeren på.


.. og osse raglan indtagningerne er ikke særlig pæne.
Noget rod, helt igennem !

Så nu er det trævlet op og
nu bliver ærmerne lige tilsat.


Den skulle ellers ha´ været færdig til lørdag
Da kommer familien fra Sjælland og
Olivers 4års fødselsdag skal holdes i Legoland.

Men det når jeg nok ikke.
Det er da osse længe til efteråret :o)

Vi bruger en del tid på havnen i disse dage.
Der er Tall Ships Races 2014 i byen
Et storslående syn med de mange store sejlbåde, 
mange mennesker 
og fest både på havn og i by


9 kommentarer:

  1. God beslutning. Den bliver rigtig flot når den bliver færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg osse sikker på :o)

      Slet
  2. Tænker lidt at din idé er rigtig fed,hvad med at have lavet det stribede stykke kortere,så det passer med at mønster som på kroppen passer sammen fra hvor raglan begynder ? Og ikke først et stykke oppe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Det er ikke til at se det men det er osse hvad jeg gjorde. Stribet ærme er ligeså lang som kroppen .. men dumt så det ud ;o)

      Slet
  3. Jeg synes heller ikke det oprindelige fungerer, de tilsatte ærmer tror jeg bliver meget bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg osse sikker på

      Slet
  4. Ærgerligt med ommere... men man lærer af dem! Jeg tror også mest på de tilsatte ærmer.
    Nyd lige Tall Ships for mig. Besøgte Esbjerg sidst skibene besøgte havnen. Kan ikke nå det denne gang. Det er så smukt med de store sejlskibe....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er noget af et fantastisk skue...

      Slet
  5. Det bliver en rigtig sød trøje når du får ærmerne til at fungere :o)
    Tall Ships race har vi også haft nogle gange i Aalborg - og det har været festlige dage med masser at opleve. God fornøjelse med det :o)

    SvarSlet