Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 18. august 2014

Jeg pakker til Strikkecamp


Jeg er startet med det vigtigste :o) . garn og strikketøj.

Da temaet til Strikkecampen er tørklæder
må jeg jo hellere osse ha´ sådan et med.

Jeg har fundet en del rester frem 
plus det det jeg fik af Helvig
Jeg har en ide men måske bliver den lavet om hen af vejen ...

Jeg skal jo osse ha´ Elliots trøje med,
så den kan blive færdig


.. og så skal jeg på kursus i Freeform om fredagen
Mon dog ikke det vil ta´ noget af min tid, efterfølgende :o)

Jeg troede ellers jeg skulle være færdig med min kjole inden torsdag
Men ærmerne har drillet.

Hvor dum har man lov at være.
Da jeg endelig var færdig med det ene
kunne jeg godt se at den var blevet for smal foroven.


Det vidste jeg jo egentlig godt
men kørte efter devisen .. " det går jo nok"
Det gjorde det jo ikke !!!
 .. så nu ser den sådan her ud


.. og nu gider jeg i hverfald ikke ta´ den med ;o)



3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke pakke før på torsdag! Er på Københavnertur... og sidder og tænker på alt det jeg vil have med... Men jeg må jo begrænse mig. Et sjal og en trøje.. og garn til workshop tunesisk hækling og opslag/afslutning.
    Det bliver så spændende... Bare det så også ville være tørvejr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvor blir det spændende. Jeg glæder mig rigtig meget men desværre ser det ud til ret meget vand fra oven. Det er rigtig ærgeligt .. og det blir rigtig hyggelig at hilse på :o)

      Slet
  2. Husk også regntøj ;o) Fordelen ved regnen er, at så kan man med rigtig god samvittighed nyde at være indendøre og strikke :o) Rigtig god strikkecamp - det lyder til at være nogle spændende workshops du har meldt dig til. Godt at være godt bevæbnet med strikketøj.

    SvarSlet