Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 24. august 2014

Strikkecamp Gammelbro


Så er jeg hjemme igen fra en dejlig indspirende forlænget weekend
men en masse søde strikkere.
 Jeg har hygget mig helt vildt !!!
Billedet herover er lånt fra Strikkecampens side på FB
Jeg fik ikke taget ret mange billeder, der var der da ikke tid :o)


Men lidt blev det da til.
Herover et af salgsteltene, lidt tidlig på dagen.


Her et fra markedet om lørdagen

Jeg var bl.a til et woorkshop om Freeform
Billedet herunder er slet ikke retfærdig.
Det var en fantastisk efterårsslag, som underviseren var i gang med


.. og herunder et inspirations sjal...


Jeg fik ikke startet på noget spc. 
men fik en masse ideer med hjem om hvordan man kan få startet op.

.. og lige på falderebet
fik jeg lavet et sæt øreringe i "Det kreative værksted"
Er de ik bare lidt seje :o)


Os tre der havde lejet hytte sammen
har allerede reserveret TO hytter til næste år.
Der er vist et par af vores veninder der osse skal med :o)

... og så fik jeg da købt, bare sådan ,
.. en lille bitte smule garn.. thi hi




13 kommentarer:

  1. Efter at have set dine indlæg, hat jeg aftalt med min mor, at vi tager afsted næste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan godt begynde at glæde dig. Trods regn og rusk var det er super weekend.

      Slet
  2. Jeg er kun en lille bitte smule misundelig :o) Spændende med det free-form. Det giver nogle helt unikke muligheder ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du osse godt være Mona. thi hi Virkelig nogle skønne dage.

      Slet
  3. Ja du har helt ret Irene, det var en fantastisk strikkecamp, fyldt med hygge og skønt samvær :-) vi ses helt bestemt til næste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du huske at ta´ fat i mig og sig hej :o)

      Slet
  4. Det lyder som en perfekt tur. Sådan nogle øreringe burde jeg da også eje, hvor er de søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det sandelig osse ... dem kan du helt sikker lure af ;o)

      Slet
  5. Det var en kanon weekend. Jeg fik mine udfordringer med Hakkenålen og Irenes Finish med opslag og aflukninger. Foruden første forsøg som underviser i Excel. Det var sandelig en weekend med indhold. OG mødet med så mange dejlige strikkeglade mennesker.
    MEN jeg nåede ikke at få mig et par øreringe... det er jeg ærgelig over!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne. Jeg ved slet ikke om jeg fik hilst på dig. Jeg er bare SÅ dum til at genkende andre. En anden gang så tag lige fat i mig og sig hej :o)

      Slet
    2. Så er vi to! Jeg snakkede med så mange... men jeg kan ikke huske hvem... Kun at det var kanon sjovt!

      Slet
  6. Lyder som en fantastisk hyggelig camp :) ja misundelse er en grim ting ...men lidt må man godt være ;)

    SvarSlet
  7. Seje øreringe
    De må vist lige en tur i "kopi-maskinen" Tak dem nupper jeg
    Kh Helle

    SvarSlet