Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 27. september 2014

Den store strikkedyst Del 2


Så er 2. udsendelse overstået
Det var rigtig sjovt at se de andre komme igennem de samme opgaver som vi andre forrige lørdag
Nu går det så ligesom "rigtig" igang, 
næste gang med de 2x4 deltagere 
Det bliver meget kreativt ... 
.... men osse vildt presset med et noget uventet resultat, 
spc. i anden opgave.
Men det må du jo vente med at se ;o)

Der er er nogen der har stillet spørgsmål
ved kvaliteten af opgaverne.
Vær opmærksom på, at udsendelsen ikke så meget går ud på at strikke "pænt",
 men mere på at vise den mangfoldighed og kreativitet som strik osse kan være.
Men samtidig tænke design ind.

 Hvis udsendelsen kan gi nogen lyst til at prøve kræfter med garn og pinde,
 uden at de absolut behøver en opskrift,
er det jo bare super.
Det var lidt af den grund jeg meldte mig
At vise at strik ikke behøver at være sådan nogen mormor nogen.
Men osse spændende, lidt vildt og rigtig sjovt.
På gensyn på skærmen :o)


1 kommentar:

  1. Endnu et interessant afsnit i går. Jeg kunne ret godt lide det røde halstørklæde, som hende med det lange mørke hår havde strikket.
    Jeg kan godt lide, at der lægges vægt på kreativitet.
    .
    Jeg glæder mig til at følge næste afsnit i næste uge.

    SvarSlet