Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 8. september 2014

En sjov lille ting :o)


Forleden så jeg på F.B. et billede, 
vist nok russisk,..... ka´ ik´ huske det
Men det var en lille strikkepose

Min datter mente at sådan ´en skal vi da ha´
når vi står og venter i en eller anden kø til Fanø Strikkefestival.
Så kan garnet ligge i posen og man kan frit strikke eller hækle
Sjov ide, ik :o)

Så fluks jeg fik lavet et lille forsøg i går.

Strikket på strikkemaskinen og med foer af bomulstof.
Måske skal den være lidt længere i hullet ...
... skal lige ha´ lavet en mere,
et andet mønster og en anden farve





Da jeg nu var igang fik jeg lyst til at lave en masse farversammensætninger.

Det var tænkt som en prøveklud
men den er da blevet så go´
at det da vist ender som et halsrør.

Super fine farve hvis jeg selv skal sige det.
Det er akrylgarn men virkelig dejlig blødt.
www.irenegarn.blogspot.dk

Ihhh hvor var der mange ting man kunne lave
hvis tiden var til det.




7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin 👍
    Flot hals ting du har fået ud af prøverne 😊

    SvarSlet
  2. Fin udgave. Det var en islandsk hjemmeside der blev delt. Posen kan købes på Etsy... Der er mre om materialer og mål... https://www.etsy.com/dk-en/listing/200040499/project-bag-knitting-bag-knitting?ref=shop_home_active_4

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Anne. ja det var vist rigtig. Det er i hvert fald en sjov ide, der skal afprøves. Om ikke andet får vi vel lidt opmærksomhed. ;o)

      Slet
    2. Ideen er da god... Det er så bare at finde de mål der passer til formålet for en selv.... Mine garnnøgle er for store til den fikse pose.
      Flot strikkemønster på din .....

      Slet
    3. Har du forresten set denne udgave? http://warehousefabricsinc.com/blog/knitting-wristlet-with-project-dividers/

      Slet
  3. Der findes åbenbart mange af slagsen :o) .. nej, der er ikke ret megen plads men vi må bare ta´ et mindre projekt med til Fanø. ... hækle grydelapper f.eks :o)

    SvarSlet