Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 24. september 2014

Fanø Strikkefestival med mere...


Jeg vil da osse lige skrive lidt om Fanø Strikkefestival
Jeg var der sammen med min datter
En super hyggelig dag
hvor blev samlet en masse nye ideer 
og snakket mindst ligeså meget.

Billedet herover er taget lidt efter lukketid fredag aften
Lørdag var der ikke til at sparke sig igennem.
Men sådan skal det jo osse være :o)

Jeg fik nu ikke købt noget særlig,
kun et par pinde til mit ProKnit sæt.
Min lagerkapacitet skal vist lidt ned før der købes igen ;o)

Men ideer fik jeg masser af.
Bla. denne her. Den var super smuk.
 Louise Harden fra Strik & Design havde den på 
og hun er også designeren
Den kan vist kun købes sammen med garn.
Tror måske den skal på ønskeliste til jul :o)


Vi havde som sagt en rigtig go´ dag
men skal der noteres en mangel
så skal det være at  jeg syntes der manglede nogle udstillinger.
Nye kreative designere.

Men jeg kommer da helt sikkert igen næste år. :o)


TV Syd var der for at reklamere for "Den Store Strikkedyst".
Nogle af deltagerne skiftedes til at sidde med, en lille timestid
Her sidder jeg sammen med Ulla
... og lige her kom der ingen forbi ;o)






4 kommentarer:

  1. Superhyggeligt med Fanø :o) Desværre var jeg der ikke i år - men en anden gang. Flot du holdt dig på måtten med garnkøb :o)

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre heller ikke været på Fanø i år, men håber meget at komme afsted næste år , dejligt jeg så istedet har kunnet følge med i blogland og se tv syds udsendelse derfra.
    Sjovt også at se strikkedysten :-)
    Det sæt Louise Harden har strikket er jeg også vild med , jeg skal i strikkecafe hos hende om en uge og er fristet til lidt indkøb :-)

    SvarSlet
  3. Jeg var på Fanø sidste år. Smukt, og alt for mange mennesker. Så jeg har prioriteret anderledes i år. Forandring fryder!
    Ser Strikkedysten på min iPad. Er noget kritisk over for vilkår og opsætning...
    Håber der kommer mere dybde i udsendelserne... Pøj pøj.. ja, det er jo overstået forlængst! Men alligevel...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne. Du skal ikke tage udsendelsen for mere end det er. ... og du skal ikke forvente mere dybde, som du skriver. Det er jo et underholdnings udsendelse som osse gerne skal interesserer dem som ikkestrikker. Derfor går det ikke så meget ud på at strikke "pænt" men mere på at vise den mangfoldighed og kreativitet som strik osse kan være. Så andre får lyst til at prøve kræfter med garn og pinde uden at man absolut behøver en opskrift.

      Slet