Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 13. september 2014

Projekt: Strik en bil


For det første:
På næste lørdag starter "Den stor strikkedyst" på TV Syd+
HUSK DET :o)

For det andet:
I efteråret udlodder "TVSyd´s støtteforening" en bil 

De to ting tilsammen er blevet til,
at en del af deltagerne fra "Strikkedysten"
er begyndt at strikke lapper.
Lapperne skal ende med at blive til et betræk til bilen
Selve monteringen foregår til
"Kreativ Messe" sidst i okt. i Fredericia.

Kommer du til messen så kik forbi TVSyd standen
Så kan du hilsen på og få en snak
evt. være med til at strikke en lap. :o)

Jeg er tovholder på projektet 
og var i Kolding i sidste uge hos BC Garn
(som er sponsor til udsendelsen)
og hente et mindre garnlager
Jeg er nu er igang med at få det fordelt.

Nogle lapper er allerede strikket


... og lidt reklame skal der jo osse til :o)


Det bliver rigtig sjovt at se hvor meget vi når at få strikket.

DEN STORE STRIKKEDYST
første udsendelse 
d. 20 sep. kl. 19.45

(jeg er først med fra 2. udsendelse)








1 kommentar:

  1. Sikke et fedt projekt!
    Jeg skal (selvfølgelig) til Kreative Dage i Fredericia, så mon ikke jeg kommer forbi standen?

    Det bliver helt spændende at følge med på TV-Syd.

    SvarSlet