Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 4. september 2014

To gange trøjer


Så er begge trøjer klar
til en smut i vaskemaskinen i morgen.
Det er bare SÅ skønt, når noget er blevet færdig
og spc. når man selv er ret godt tilfreds.

Nu er det bare spændende om de passer.

Det ser jeg om 2 uger.
De kommer alle til Esbjerg.
Jane for at være sammen med mig på Fanø Strikkefestival
.... drengenes passes af farmor 
... deres far skal på mandetur.

Så alle skal hygge !

Skal du osse på Fanø ??

Vi skal til foredrag fredag aften
og ellers bare snuse hele lørdagen.

Fredag aften sender TV Syd direkte fra festivallen i anledningen af at 
STRIKKEDYSTEN 
starter om lørdagen.

6 kommentarer:

  1. Vi er fire strikkepiger som skal i sommerhus i Rindby, en uges tid. Vi skal bare nyde og ose, måske købe lidt. Så måske mødes vi. God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at sige hej hvis du ser mig. Jeg er så dårlig til at lægge mærke til folk ;o)

      Slet
  2. Hej Irene - sikke søde trøjer. Det bliver spændende hvordan de passer. Desværre ses vi helle ikke i år på Fanø Festival - jeg kommer ikke derned i år. Men rigtig god fornøjelse :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så mødes vi helt sikkert en anden gang ;o)

      Slet
  3. Hvor er de søde ... hav en dejlig strikke festival

    SvarSlet