Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 1. september 2014

Woolspire


Så nærmer tiden sig til "Den store strikkedyst"
"Woolspire" har lavet en artikel,
hvori bl.a, jeg er blevet interviewet.


Rigtig sjovt at pressen er begyndt at interessere sig.
Der er flere blade som har henvendt sig til TV Syd,
så der kommer nok snart en masse artikler om Dysten.

At der endelig komme nogen udsendelser om strik,
skal da virkelig op reklameres, ik !

Første udsendelse er d. 20 sep kl 19.45 på TV Syd+
Men kan man ikke se den kanal,
 er det mulig at se det direkte eller senere
på TV Syds hjemmeside.

6 kommentarer:

  1. Det bliver da virkelig spændende at se

    SvarSlet
  2. Jeg er så spændt på at se det!!!!

    SvarSlet
  3. Det bliver bare så spændende :o) jeg må lige ind og læse artiklen.

    SvarSlet
  4. Hej Irene.
    Det bliver rigtig spændende at se den store strikkedyst - og dig!
    Jeg kan heldigvis godt se tv Syd selvom at jeg bor i Nordjylland.
    Glæder mig allerede!!

    SvarSlet
  5. Det er så spændende ;o)
    tror desværre bare ikke jeg kan se det her i Sverige.
    Ved du om det bliver lagt på nettet ?
    Vil jo rigtig gerne følge med i hvordan det går dig.
    kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver bare SÅ spændende
      Hanne: Du kan se det tvsyd.dk, samtidig som det bliver sendt eller senere. Så alle kan være med :o)

      Slet