Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 5. oktober 2014

Den store strikkedyst Del.3


Så kørte 3. del af Strikkedysten over skærmen i går.
Det var da en af de sjovere ..
... bagefter,.... thi hi-... 
De der skøre dyr vi fik strikket var jo en katastrofe ;o)

Men for at begynde med starten:

Jeg syntes selv min kaffevarmen blev ret vellykket.
Ja, måske ikke udførslen og det var jo pga mangel på tid
men designet ka jeg selv godt li´.
Det var én jeg selv ville bruge.

Farverne valgte jeg ud fra de fra de knapper jeg fandt.
Det var meningen at de gule firkanter og pilen skulle gentages hele vejen rundt
men jeg indså ret hurtig at det kunne jeg ikke nå.
Så de kom kun med én gang.

Den fik en go´ kritik 
og det er jeg glad for.

Som kom vi til hunden.

Jeg var virkelig overbevist om at det kunne man da sagtens nå på 3,5 timer...
... sagtens - ja det troede vi da - mange af os.
Vi blev alle MEGET klogere.
Bare monteringen og det at få den til at ligne en hund,
ja, det var en større udfordring for os.

Og osse for dommerene. 

Så det var retfærdig at de ikke sendte nogen hjem. 
Der var jo ingen af hundene der kunne gå for at være "den bedste".

Hunde var der så heller ingen af,
kun en større forsamlinger af sæler, lamaer og andet ubestemmeligt. hø hø

Der blev grinet meget,
vi var jo alle i "samme båd"

Næste udsendelse er meget anderledes.
Så glæd jer til den.




6 kommentarer:

  1. Jeg vil glæde mig til næste udsendelse... Men denne var nu ret underholdende... Vi fik lov at se lidt mere af jeres "bøvl" med opgaven og hele det arbejde, der er ved at strikke et dyr... arten ufortalt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den var ret sjovt, det er altså sværere end man tro .. thi hi

      Slet
  2. Jeg elsker mixet af, at I skal være kreative med ret frie tøjler til de mere bundne opgaver. Førstnævnte er dog de mest interessante - men hunden var altså også ret underholdende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var osse det spændende i det. Nogen af os er jo mest til det kreative og andre er mere til det bundne. Så der var ikke den samme begejstring hos alle, når opgaverne blev fremlagt .. thi hi.

      Slet
  3. Det var en spændende udsendelse. Jeg synes, at din "sæl" var en af de bedste.
    Jeg er helt vild med den rustfarvede cardigan du havde på i afsnittet. Hvad er det for en opskrift? Er det dit eget design?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :o)
      Det er mit eget design. Mønsteret er en lille snoning over to masker og ellers en ret alm cardiganmønster. Garnet er det som man køber mange stedet under navnet Coast. et lækkert garn syntes jeg. Trøjen har jeg vist, et eller andet sted, her på min blog

      Slet