Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 22. oktober 2014

Jakke til "Knæk cancer"




Jeg har leget lidt med forskellige rest garner 
— silke, uld og mohair, 
det skulle være endt som en festjakke


Den er da blevet ret ok, sød og sjov
Men lidt for grov til en fest, efter min smag.


Så jeg har gravet en blondejakke frem i bunden af skabet i stedet, 
så festklædt, det bliver jeg.

For os fra "Strikkedysten" skal til fest på lørdag.
Vi er blevet inviteret med til ”Kokke knækker cancer” på hotel Kolding Fjord.

Et stor fest arrangement i forbindelse med TV2 og Kræftens bekæmpelses 
fokus på cancer her i uge 43.

KNÆK CANCER

Noget af det vi har strikket under Strikkedyst optagelserne,
vil blive sat på auktion,
sammen med andre emner.
Det bliver spændende, hvad de ender med at indbringe.

Hele overskuddet går til Kræftens bekæmpelse.

Så på lørdag er der ingen "Den stor Strikkedyst” udsendelse,
I må vente :o)
men der vil i stedet blive sendt direkte fra festen på 

TV Syd fra kl 19.40-20.10 
og senere på TV2 fra kl 22.20

Så ihh hvor jeg glæder mig.
Først et par dage sammen med strikkevennerne på Kreativ Messe 
og så festen lørdag aften.

Alt det festivatas skal rigtig nydes.
For vi ved jo godt, at når udsendelserne er slut 
og ”lyset slukket”, 
er vi hurtig glemt og hvem ved, 
måske kommer der en ny udsendelse næste år, 
med nye deltagere der får opmærksomheden


Men lige nu skal det hele nydes og det gør jeg !! :o)

6 kommentarer:

  1. Super godt initiativ... det er med at udnytte mulighederne, når de er der...
    Dejlige bonusoplevelser oveni strikkedysten. God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Lyder spændende, håber at I får samlet en masse penge ind. Skøn jakke er det dit eget design eller har du en opskrift du har bygget den over, hvis så kunne du evt sende mig en mail: sblomst@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne. Nej det er en "lige ud af luften" jakke, så ingen opskrift. Men måske skulle jeg sætte mig ned og lave en opskrift ... en dag :o). Det er trekanter der er strikket sammen.

      Slet
  3. Hvor er det spændende med strikkedysten og dens sideeffekter :o) I må have en rigtig god fest. Håber der bliver samlet mange penge ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja det bliver spændende hvad det kan indbringe

      Slet