Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 10. oktober 2014

Lidt pang pang i entreen


Forrige weekend købte jeg et klæb ,
- ja, hvad kalder man det egentlig -
for 40 kr i Netto.


Det er selvklæbende folie,
der kan tages af igen,
når man ikke gider det mere.

Det er da til at blive glad af, ik ... :o)

Nu vil jeg se "Den store Strikkedyst" på computeren

I morgen aften sidder jeg nemlig i Sverige 
og der kan vi ikke se DK TV.

Det er en, for mig, et godt afsnit
så den glæder jeg mig til at se. :o)




6 kommentarer:

  1. Det er bare så sjovt at følge dig (og de andre) i strikkedysten.

    SvarSlet
  2. Det blev en flot dør!
    Har set strikkedysten... Det er godt nok nogle alsidige projekter I bliver præsenteret for!!!

    SvarSlet
  3. Så fint, en fin løsning på noget det Peper det op uden du skulle igang med at male. God tur til sverige

    SvarSlet
  4. Sikke en fin wallsticker. Døren er blevet rigtig flot.
    Det er så spændende at følge dig i strikkedysten :)

    SvarSlet
  5. Super idé med det klæb :o)
    jeg går ombord i strikkedysten når jeg er færdig her i blogland
    - og vil ønske dig en rigtig god ferie i Sverige.

    SvarSlet
  6. Godt gået i aften, tillykke,
    Flot nederdel du havde på

    SvarSlet