Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 30. oktober 2014

Marius og lidt jul


I dag kom posten med "Marius strikkebogen."

En rigtig fin bog
men mange sjove historier og gamle billeder.

Modeller der har været brugt i mange år og som aldrig bliver umoderne.

Både traditionelle opskrifter og nye opskrifter.


Denne her nederdel er da sjov ..


.. og andre sjove ideer.
Tasker, kjoler og kage.
Ja, den fine blå hvorpå der står Sofie,
det er en kage :o)
_____________________________________

I Sverige købte jeg et julehæfte.


Der plejer at være en del gode ideer i.
Men ikke i år.
Hele bladet er næsten ren reklame.
Reklame for juleting man kan købe.

Men selvfølgelig mange fine billeder at kikke på.








3 kommentarer:

  1. Jeg har lånt den norske udgave af Marius på biblioteket. Hyggelig bog!
    Får Kofteboken i julegave, den glæder jeg mig til. Har du set at Viking garns hæfter kan downloades gratis? http://www.viking-garn.no
    Julehæfterne er efterhånden salgskataloger... Det er også mange år siden Bo Bedre var interessant.

    SvarSlet
  2. Marius bogen er bare så skøn ! Jeg må se nærmere på den bog :o)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker Mariusmønsteret, og har strikket det til både pige-og drengebørnebørn. Bogen har jeg ikke set endnu. Men jeg har flere af hæfterne. Så jeg er ikke sikker på, at jeg har brug for bogen - eller om jeg allerede har de fleste af opskrifterne gennem hæfterne.

    SvarSlet