Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 18. oktober 2014

Ses vi på stand A1531??


Skal du til Kreative Dage næste weekend ?

Så kik forbi TVSyd´ stand A1531

Her vil flere ad deltagerne fra "Den store Strikkedyst"
beklæde en bil som man kan vinde i løbet af efteråret,
ved at være medlem af TVSyd støtteforening

Kom og hils på og få en snak med os
og mig :o)
Det ville da være super hyggeligt :o)

Vi vil være der alle tre dage
men jeg er der kun fredag og lørdag.

Her en stak af det strik som vi indtil nu har fået strikket.
Der er meget mere på vej.
Det bliver super sjovt



8 kommentarer:

  1. Jamen så ses vi om fredagen! Jeg besøger messen sammen med vores datter... vi har hver vores interesser, men er fælles om glæden ved håndarbejde!
    Jeg glæder mig til turen!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. Skønt at den fælles interesse. Det bliver hyggelig at hilse på. Husk at prikke mig på skulderen, jeg er så dum til at genkende folk ;o)

      Slet
  2. Jeg besøger messen om lørdagen, så det kan sagtens være, at jeg kigger forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt. Husk at prikke mig på skulderen ;o)

      Slet
  3. Jeg besøger desværre ikke messen - men vi ses en anden gang, det er jeg sikker på :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert .. det gør vi !!

      Slet
  4. Hej Irene
    Vi ses desværre ikke, men jeg følger dig på nettet hver uge, når nye afsnit af strikkedysten frigives.
    Du er klart i spidsen, og vi hepper på dig her fra sofaen.
    Fortsat held og lykke :-)

    SvarSlet