Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 10. november 2014

Af støvet symaskine..


Symaskine blev lige støvet af i weekenden.
Det er godt nok længe siden jeg har syet sidst.

Men til Kreativ Messen fik jeg købt lidt nyt stof
og så måtte jeg jo igang ;o)

En nederdel blev det til ..
en rest, der viste sig at være så lang,
at Annette har lagt billet ind på en nederdel, magen til.


Ganske enkel model,
lynlås bag, lille gålæg, glat belægning og foret.

Nu mangler jeg så bare den røde sweater,
garnet ligger på "lageret",
så er det bare tiden, der mangler ;o)

Jeg fik osse købt det her mønster ...


.. og det her stof.
Det ternede er til kroppen og det sorte til ærmer.


Der er sorte lommer på.

Men kjolen driller lidt,
mønstret er lidt stor i str.,
så nu bøvler jeg med at få den til at passe .. mig.

Desuden, så fik jeg at vide at stoffet krøb en del.
Så derfor vaskede jeg det først
og så blev det "vind og skæv".
Så det gav lidt hovedbrud, at få en lige kjole klippet ud af det.
Øv Øv

Så I må vente med at se den færdig,
for nu vil jeg ind og strikke i stedet ;o)

.... og så vil jeg lige sige 
VELKOMMEN
 til alle I nye der er kommet til i den sidste tid.

Jeg er vild glad for at I har lyst til at være med på min blog 

TAK !!






3 kommentarer:

  1. Hvor er din nederdel flot, en rød trøje bliver da lige prikken over i'et :-)
    Det er også noget flot kjolestof, ærgeligt det bliver skævt i vask, håber du får rettet op på det.
    Spændende at følge den store strikkedyst på nettet, jeg glæder mig til hver nyt afsnit :-)

    SvarSlet
  2. Surt med kjolestoffet der er trukket skævt.....det er bare så ærgerligt.
    Ellers et fint kjolemønster.....nederdelen er også rigtig fin.
    Håber du får løst på tilpasning og det skæve stof ^^

    SvarSlet
  3. Det var vist godt du fik den symaskine støvet af :o)
    super flot nederdel.

    SvarSlet