Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 30. november 2014

Den store strikkedyst Del 10



Så er slutningen nær.
Det var egentlig lidt mærkeligt at se afsnittet uden selv at være med
Jeg har fået SÅ mange mange søde kommentar, mail og 
indlæg på Facenbook og Instagram efter sidste afsnit.
Tusind tak allesammen. 
Det varmer.
Det er jo bare en konkurrence og jeg ved jo godt selv at jeg er en dygtig strikker.

Hvis jeg ikke var "dumpet" på den famøse TShirt, tror jeg at det var gået ok i det her afsnit
Men jeg ved selvfølgelig osse at det er meget nem at sidde herhjemme og vide hvad man ville ha strikket
Så halsrøret ved jeg ikke hvordan det var gået med, og jeg vil ikke kommenterer deltagernes, 
da jeg syntes det er svært at se dem ordentlig på skærmen
Jeg er nu osse enige med dommeren, at der ikke var nogen af dem, der var værd at prale med

 IPad etuiet var jeg nok ikke dumpet på. 
Jeg er ret glad, eller er i hvertfald blevet det de sidste år, for mønsterstrik 
.. og strikketeknikken bruger jeg i forvejen
*Jeg syntes det var ret flot af Marie, der aldrig havde prøvet mønsterstrik før
* Annettes blev lidt stor og løs. 
* Ullas var flot strikket men hun startede jo forfra og blev ikke færdig
*... så det var helt fortjent at Dorthe løb med sejren

5 kommentarer:

  1. Jeg nyder at se de strikkeprogrammer, mon der kommer en ny dyst på et andet tidspunkt ?
    Jeg har selv strikket siden jeg var 5-6 år og tænker indimellem på, at jeg ville gå fuldstændig i stå, hvis jeg fik nogle at de opgaver, som I har været og er udsat for.
    I er dygtige alle sammen..nye som gamle strikkere :)
    Tak for et dejligt program og god søndag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved at TVSyd gerne vil lave en runde mere. Men der er lige det med økonomien. De har jo slet ikke desamme økonomiske muligheder som feks TV2 og DR1 har

      Slet
  2. Enig... Den rette vandt denne runde. Men jeg synes nu stadig at opgaverne er ud over min grænse... ligner noget en elev på TEKO kunne bliver udsat for!
    Er meget spændt på de sidste udsendelser... mon de får mig til at ændre holdning?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu skal man tænke på at en elev ved TEKO nok har mere end 2min til at beslutte sig og 2timer til at udføre en opgave og undervisning inden.
      Om du ændre holding, ja, det ser vi jo ... ;o) men det bliver både teknisk, kreative og meget anderledes opgaver.
      Vi er amatører allesammen og der er helt sikkert mange andre som er meget dygtigere. Men de har Ikke meldt sig.
      Det er et underholdningsprogram og tag det ikke for mere end det.

      Slet
  3. Jeg er ret sikker på, at du ville have været i dit rette element i dette afsnit :o)

    SvarSlet