søndag den 9. november 2014

Den store strikkedyst Del 7


Denne gang var opgaven er gave til os mere rutinerede strikkere.
Et hulmønster efter diagram, er jo ikke den store udfordring.;o)
Udfordringen var mere stress niveauet og tiden.
Der var jo ikke megen tid til at strikke forkert og trevle op.

.. og når man er stresset, og det er ulideligt varmt, 
så maskerne ville slet ikke flytte sig på pinden,
er chancen for at lave fejl jo større.

Jeg syntes selv, jeg lykkes ret godt med blonden.
Vittard mente den var for stramt strikket,
men det syntes jeg jo den skal være, for at man kan se mønsteret
.. og jeg kunne jo osse fornemme,
at  Christel ikke var helt enige med ham,

Heller ikke når det gjaldt min taske.
Sådan er der så meget;o)

For mig var det hovedsagen at jeg selv syntes, 
det jeg havde fået lavet, den dag, var ret ok.
Smag og behag er jo mange ting.

Tasken syntes jeg osse selv blev rigtig go´.
Det var meningen at den skulle ha været større
men fordi jeg brugte så mange forskellige garner og teknikker,
tog det mere tid end beregnet
og så må man jo tænke kreativt og gå på kompromis  .. thi hi.






1 kommentar:

  1. Så godt gået, jeg følger jer med stor glæde, glæder mig til næste udsendelse med gobelinstrik, det er en af mine favorit strikke teknikker så det bliver spændende at se hvad i laver, hilsen nette

    SvarSlet