Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 23. november 2014

Min exit .. Den store strikkedyst Del 9


Det blev så det sidste afsnit med min deltagelse. 
Det var da noget øv og jeg ærgrede mig vildt meget.

Jeg vidste godt at jeg ikke ville vinde, det havde jeg aldrig regnet med.
Jeg er ikke udstyret men et konkurrancegen ;o)... 
Men ville selvfølgelig gerne ha været med til det sidste.

Sjovt nok, så var hende der vinder, min favorit lige fra starten.

 
For at starte med begyndelsen, så forstod jeg ikke helt dommernes vurdering af min hårbøjle.
Vi havde fået at vide at vi skulle prøve at bruge flere forskellige garner, forskellige materialer.
.. og så var det det, jeg fik kritik for. 
Sådan er der så meget.....  


Den næste opgave blev noget rigtig rod, for mig.
Vi var alle meget trætte og jeg kunne simpelthen ikke tænke kreativt mere.
Det skulle ellers ha været en go opgave for mig, 
men jeg fik startet helt forkert op og kunne ikke finde på noget.

Tænk, jeg sad og tænkte på at det var træls T-shirten var for lang ..
Kunne slet ikke tænke tanken at jeg da bare kunne klippe den kortere.
Det siger lidt om hvor "tankekold" jeg var blevet.

Jeg var virkelig træt, træt, træt
Det er lidt underligt, at man kan gå så meget op i sådan noget som medvirken i et strikkeprogram.
Men vi tænkte strik, garn og projekter døgnet rundt. Det fyldte SÅ meget.

Da jeg kom hjem den dag, følte jeg mig på en måde befriet.
Jeg havde fået mit liv tilbage. 
Nu kunne jeg pludselig tænke på noget andet

Nogle dage efter, da de sidste tre udsendelser skulle optages, var jeg ikke misundelig. 
Noget som jeg havde forventet. 
Krudtet var gået af mig .. 

Jeg er super glad for at ha været med. 
Det har virkelig givet meget, både kreativt og personligt.

En oplevelse som jeg aldrig glemmer. ... og jeg blev da nr 5 ud af ca 100 ;o)

Som tilgift har jeg fået noget nye strikkevenner 
Vi har aftalt at vi skal ses i Ullas sommerhus i januar.
Vi skal måske farve garn og eller bare hygge.

Det glæder jeg mig til.

..og nu glæder jeg mig osse til at se de sidste udsendelser.



10 kommentarer:

  1. Du gjorde det godt og jeg havde troet at din store tekniske kunnen, havde bragt dig længere.
    Jeg er også blevet meget klogere på hvor mange udfordrende ting I er blevet udsat for efter jeg har fulgt jer troligt hver uge. I starten tænkte jeg ....bare det var mig ....men som ugerne er gået ka jeg godt se det har været meget udfordrende for jer.
    Tak for god anderledes underholdning og tillykke med din femte plads
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Syntes måske også det var en lige hård nok opgave med den hårbøjle,ens tanker vil jo uvægerligt ligge og summe i noget helt andet end at skulle fortsætte med at være kreativ

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror osse det kom lidt bag på dem, at det blev så hårdt. De troede ikke at vi ville være så "ærlige"

      Slet
  3. Jeg synes, du har gjort det rigtig godt, og vi har set dig klare den ene opgave efter den anden til UG med kryds og slange.
    Ærgerligt, det slutter nu, jeg er glad for, jeg ikke skulle vælge mellem jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Tak for støtten

      Slet
  4. Godt gået, siger jeg bare. Tænker hver gang at det er nogle svære udfordringer I får. Men spændende at se hvor forskelligt resultaterne bliver.
    Jeg følger med her fra Nordjylland og er spændt på hvem der løber med sejren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes det er den rigtig der vinder :o)

      Slet
  5. Det har været en fornøjelse at følge dig i strikkedysten, og du er i min top 2 :o) jeg havde tippet du var forsat. Men som du selv skriver er det ikke altid nemt at gennemskue kriterierne. Den t-shirt opgave ville jeg være gået helt død i. Hold da op ! og din løsning var bestemt ikke dårlig. Super der var gevinst i form af nye venner :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Nu kender du jo næsten mig selv om det endnu ikke er lykkes at mødes ;o)

      Slet