Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 14. november 2014

Mine PHDér


Man må ikke stresse når man strikker, siges der ..

Det gør jeg altså heller ikke,
jeg ÆLSKER det...
men det er da træs, at der er alt for kort tid til at strikke
og alt for mange projekter der presser på ;o)

Mandens trøje med de frække elge
er godt på vej .. ind imellem.
Jeg er da ved det første ærme og den kører ret godt derud af.

Så var der lige huen til yngste.
Den første blev for stor og så skal der jo strikkes en ny.
Den skal være færdig inden næste weekend,
for da går turen østover.

Weekendtur med ungerne .. yessss!!



Så blev garnlaget gennemgået i går og jeg fandt noget garn,
som jeg lige kan se kan blive en trøje mere til Oliver.
Grønne og beige farver....


Så er der osse lige kjolen,
som har lagt stille siden sommer.
Øhh .. den må jeg da vist heller se at blive færdig med ... engang ...


.. og sjalet i Kauni, ja, den er godt nok osse blevet støvet.
.. ahh, den få nok lov at ligge lidt mere.


.. og så er der lige alle de andre ting,
som venter på at blive færdig,,
og alle de andre planer, som jeg osse gerne vil strikke.

PHDér ???
Projekt Half Done.
Det er lige mig .. thi hi



9 kommentarer:

  1. Det var en ny fortolkning!!! Men meget rammende....
    Lyder mere sophisticeret end UFOer!
    Jeg undlader lige en liste med mine ......

    SvarSlet
  2. Ha ha godt nyt ord i strikke ordbogen :-) det bliver straks taget i brug

    SvarSlet
  3. Hihi sikke klog man kan komme til at lyde når man har et par strikke procekter som bare lige ligger lidt.

    SvarSlet
  4. Phd - hold da op, hvor lyder det flot. Den er jeg med på.

    SvarSlet
  5. Jeg kan da også præstere mere end een Phd. Og det lyder jo fint :-)

    SvarSlet
  6. Sådan en PhD kan jeg også være med på ;o) - ligeså det at stresse over strikketøj. Sommetider står projekterne i den grad i kø, mens andre ligger og råber på at blive gjort færdige. Jeg plejer at oversætte det med, at tanken er så meget hurtigere end handlingen. Men det er godt at have lidt projekter på 'tegnebrættet' :o)

    SvarSlet
  7. Hi, hi - jeg har MASSER af dem, men bliver nu aldrig stresset over det - det hele skal nok blive færdigt på et tidspunkt :-) Men det med tiden - ja, jeg vil da også gerne have mere strikketid :-)

    SvarSlet
  8. Pyt, det er skønne ting, du har gang i, og lige pludselig !! er de færdige :-)

    SvarSlet
  9. Lyder finere end UFO. Det kender jeg også til men uden stress. Tingene bliver færdig før eller siden. Rigtig flotte ting du har på pindene

    SvarSlet