Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 14. december 2014

Afslutningen Den Store Strikkedyst


Så blev vinderen fundet.
Der er mange meninger om hvem der skulle ha´vundet,
men jeg havde Dorthe som favorit lige fra starten
Hun er teknisk super dygtig og osse kreativ.

Så stor TILLYKKE med titlen Dorthe !

Har du lyst til at gøre Dorthe kunsten efter ?
For hvis du bor i TVSyd sendeområde, 
har du nu chancen for at tilmelde dig til næste års konkurrence.


Vi andre fik sagt forvel til TV Syd i sidste uge.

Billederne er dårlige,
da de blev taget med mobil i et halvmørkt lokale.


Annette, Dorthe, Marie, Ulla og lydmanden Michael.


Christina, Charlotte og Lisbeth.

Jane og Koushi var desværre forhindret.

Men dejlig at se dem igen og få snakket om hvad der hvad godt 
og hvad der godt kunne gøres på en anden måde..
Der er jo altid noget der kan korrigeres til en anden gang.

Det var jo en verdenspremiere :o) .. aldrig prøvet før.

Rigtig mange har haft en god og sjov oplevelse af at se "Den store strikkedyst"

Seertallet har været utrolig flot, både på TV men osse på nettet.
Årets succes for TV Syd

Alle har haft en mening;
ligefra at man syntes det var noget juks, 
til man syntes det var vild hyggeligt.

Jeg syntes det var vildt hårdt, stressende 
og super, super sjovt at være med.
En oplevelse jeg aldrig glemmer.

Rigtig sjovt at ha´ været med til at lave en TV udsendelse.
Spændende at se hvordan og hvor meget det egentlig kræver for at få 12 udsendelser i hus.

Jeg har (næsten) udelukkende fået positive kommentar og mails.
Rigtig mange har haft en god og sjov oplevelse af at se "Den store strikkedyst"

Jeg er blevet stoppet i butikker og på gaden 
og det har været rigtig hyggeligt.

Så 
TAK
til jer der har fulgt med og 
TAK
for støtten da det gik godt og
TAK
for "trøst" da jeg blev sendt hjem ;o)










12 kommentarer:

  1. Her er vi enige. Det var den rigtige vinder. Dorthe er så dygtig både teknisk, i udførelse og kreativ tillige.
    Ja, jeg hører til kritikerne hvad angår formen. Men det er også det, der har givet deltagerne de største udfordringer! Tiden og vilkårene.
    Og indsatsen har jeg respekt for....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er sikkert mange ting der kunne være anderledes. der bliver nok ændret noget til næste omgang Det bliver spændende at se hvordan de får det strikket sammen.
      Der er en anden vært og nok osse andre dommere ..

      Slet
  2. Jeg har hygget mig med at se alle afsnittene på nettet, og selvom jeg heppede på dig, synes jeg, Dorthe er en fin vinder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja den rigtige vinder:o)

      Slet
  3. Jeg har også været så godt underholdt. Jeg glæder mig til sæson 2 :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes også at Dorthe er den rette vinder. Hun er så teknisk dygtig. Det har været en stor fornøjelse at følge dig og resten af holdet. Glæder mig til sæson 2. Og så håber at man på TVNord kunne finde på noget tilsvarende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo mon ikke det kunne smitte :o)

      Slet
  5. Det har været super sjovt at følge jer på nettet - og jeg hører til dem der heppede på Dorthe (efter at du gik ud). Alt var som det skulle være - det var tæt opløb i finalen, og alle festkjolerne var både flotte og kreative. Det var ikke en opgave jeg ville have haft let ved at løse - hold da op. Men flotte kreationer kom der ud af det. Tak for en spændende dyst :o)

    SvarSlet
  6. Hej Irene
    Jeg har også fulgt ivrigt med herfra Fyn, og da du røg ud, blev Dorthe også vores favorit her i huset og Marie som nr. 2.
    Sjovt at følge. Håber bare at de ved næste års udsendelse finder en lidt bedre vært - en som ikke taler som en robot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver en helt anden vært og andre dommere :o)

      Slet